РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
 Знайдено в інших БД:Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>AT=Пенчук Теоретичні аспекти формування маркетингової$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Пенчук Г. С. Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії у збутовій діяльності агропромислових підприємств // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2017. - 23, № 3.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського